Objevte značky našich obchodních divizí: Adhesive Technologies a Consumer Brands.
Svět čelí obrovským výzvám. Považujeme za svou povinnost přispět k řešení těchto výzev tím, že umožníme udržitelnost prostřednictvím vědy o materiálech a vědeckého know-how v oblasti lepení, těsnění a povrchových úprav. Na základě hlubokého porozumění trendům a výzvám v průmyslových odvětvích našich zákazníků a spotřebitelů jsme určili tři hlavní témata, na která můžeme mít svými řešeními největší vliv: Klima, Oběhové hospodářství a Bezpečnost.
Naším cílem je dosáhnout pokroku v celém hodnotovém řetězci tím, že prostřednictvím našich výrobků a partnerství budeme prosazovat systémové změny.
Produkty a technologie jsou základem všeho, co děláme. Vytváříme větší hodnotu pro naše zákazníky a spotřebitele tím, že neustále inovujeme, abychom nabídli lepší výkon při snížené ekologické stopě. Abychom dále urychlili náš příspěvek k udržitelnosti, usilujeme o holistickou transformaci našeho portfolia. Proto jsme vyvinuli interní metodiku hodnocení, abychom vytvořili transparentnost v oblasti udržitelnosti našeho portfolia výrobků.
Partnerství hrají rozhodující roli při prosazování udržitelnosti v našem hodnotovém řetězci i mimo něj. Pomáháme našim zákazníkům a spotřebitelům snižovat jejich ekologickou stopu a odpovědně využívat zdroje. Spolupracujeme s našimi dodavateli na prosazování udržitelných postupů a dodržování lidských práv a spolupracujeme s partnery, abychom sdíleli znalosti a společně prosazovali systémová řešení.
Naše závazky a stanoviska
Společnost Henkel se zavazuje k dialogu s ostatními, kteří respektují různorodost názorů a konstruktivní výměnu myšlenek. Aktivně se účastníme důležitých společensko-politických debat tím, že se blíže zabýváme vybranými aktuálními tématy.
Udržitelnost v Henkelu
Články a novinky v oblasti udržitelnosti
Zjistěte více o Adhesive Technologies