Objevte značky našich obchodních divizí: Henkel Adhesive Technologies a Henkel Consumer Brands.
Formujeme naši budoucnost na základě dlouhodobého strategického rámce, který vychází z našeho poslání a hodnot.
Tento strategický rámec nám umožňuje zaměřit se na smysluplný růst. To znamená: usilujeme o vytváření výjimečné hodnoty pro naše zákazníky a spotřebitele, abychom rostli rychleji než naše trhy, posilovali naše vedoucí postavení v oblasti udržitelnosti a pomáhali našim zaměstnancům růst – jak profesně, tak osobně – v rámci společnosti Henkel.
Klíčovými prvky našeho strategického rámce je silné portfolio s úspěšnými značkami a řešeními, jasná konkurenční výhoda v oblastech inovací, udržitelnosti a digitalizace a progresivní operační modely, které jsou postaveny na pevných základech spolupracující kultury a zmocněných zaměstnanců.
VE 20. LETECH VYHRAJEME
SMYSLUPLNÝ RŮST
Důsledně formujeme naše vítězné portfolio
Úspěšné portfolio je klíčem k trvale ziskovým obchodním výsledkům. Proto v rámci aktivního řízení portfolia důsledně rozvíjíme naše portfolio značek a podniků - v neposlední řadě s ohledem na ohlášené a od té doby dokončené zavádění portfoliových opatření v naší integrované obchodní jednotce Consumer Brands. Současně zůstávají nedílnou součástí naší strategie aktivity v oblasti fúzí a akvizic v obou obchodních jednotkách, které jsou podporovány naší silnou rozvahou.
Urychlení inovací s dopadem
Chceme urychlit nárazové inovace a také přijmout rozšířený přístup k inovacím, například využitím digitálních aplikací a dat k získání rychlejšího a lepšího přehledu o chování spotřebitelů a trendech na trhu. Rozhodování v rámci celé organizace probíhá v blízkosti trhu. Ve spolupráci s externími partnery také stále více využíváme potenciál otevřených inovací, využíváme agilní metody a pokračujeme v investicích do inovačních center. Důsledně investujeme do inovací a značek v klíčových kategoriích a regionech.
Zvýšit udržitelnost jako skutečný konkurenční diferenciátor
Chceme zvýšit udržitelnost jako skutečný konkurenční diferenciátor. Udržitelnost je zásadní pro vytvoření konkurenční výhody, umožnění obchodního růstu a vytváření hodnoty pro naše zákazníky, spotřebitele a všechny naše zúčastněné strany.
Abychom podpořili udržitelný rozvoj, stanovili jsme si v rámci našeho ambiciózního rámce udržitelnosti 2030+ ambiciózní cíle, které vycházejí z našeho dosavadního pokroku a které důsledně plníme. Zahrnuli jsme různé dimenze ESG a definovali klíčové oblasti, na které se zaměřujeme:
Budeme stavět na našich konkrétních silných stránkách, jako jsou inovační schopnosti našich obchodních jednotek a rozsáhlé znalosti našich zaměstnanců, jakož i na různých kontaktních místech našich výrobků a zákazníků a spotřebitelů. Hodnocení v příslušných hodnoceních udržitelnosti poskytují důležité a nestranné potvrzení a uznání našich úspěchů a pokroku.
Zvyšování přidané hodnoty pro zákazníky a spotřebitele prostřednictvím digitalizace
Využíváme možností, které nabízí digitalizace, ke zvyšování přidané hodnoty pro naše zákazníky a spotřebitele, komunikujeme přímo s našimi spotřebiteli a usilujeme o růst digitálního prodeje. Přitom budujeme skupinu talentů v oblasti digitalizace podpořenou cílenou podporou. V konečném důsledku chceme posílit naše zaměření na digitální podnikání a zvýšit efektivitu. V tomto ohledu má klíčový význam naše digitální jednotka Henkel dx, která byla vytvořena v roce 2019 s cílem spojit digitální a IT týmy společnosti Henkel.
Neustálá optimalizace provozních modelů
Usilujeme o neustálou optimalizaci našich provozních modelů, a tím o neustálé zlepšování konkurenceschopnosti našich procesů a struktur. Chceme se více přiblížit k zákazníkům a spotřebitelům, zavést rychlejší rozhodovací procesy a dosáhnout dalšího zvýšení efektivity.
Posílení naší kultury spolupráce
Silná firemní kultura, sdílené hodnoty a jasné chápání spolupráce v rámci silného týmu jsou nezbytné pro další úspěšné prosazování našeho růstového programu. Důležitými základními kameny jsou naše cíle - Průkopníci v srdci pro dobro generací - a naše vůdčí závazky, které sjednocují všechny zaměstnance po celém světě. Jsme přesvědčeni, že kulturní transformace je trvalý proces, v němž se zaměřujeme na spolupráci a posílení pravomocí, podporujeme zvyšování kvalifikace našich zaměstnanců pro budoucí schopnosti a umožňujeme jim neustále se dále rozvíjet.