Objevte značky našich obchodních divizí: Adhesive Technologies a Consumer Brands.
31. 3. 2021 Düsseldorf / Německo
Navzdory přetrvávajícím náročným ekonomickým podmínkám, které způsobuje pandemie COVID-19, očekává společnost Henkel v prvním čtvrtletí 2021 velmi silný růst organických tržeb. Na základě předběžných údajů, očekává společnost Henkel za první čtvrtletí růst organických tržeb (očistěné o kurzové vlivy a vlivy akvizic a odprodejů) ve výši kolem 7 procent, což výrazně převyšuje aktuální tržní očekávaní na úrovni 3,5 procent.
„I přes pokračující pandemii COVID-19 očekáváme, že společnost Henkel vykáže v prvním čtvrtletí tohoto roku velmi dobré výsledky, kterých dosáhneme především díky divizi Adhesive Technologies,“ uvedl generální ředitel společnosti Henkel Carsten Knobel.
Vzhledem k oživení průmyslové poptávky v prvním čtvrtletí a na základě předběžných údajů se očekává, že divize Adhesive Technologies dosáhne růstu organických tržeb okolo úrovně 12,5 procenta.
Společnost Henkel očekává, že divize Beauty Care zaznamená pozitivní růst organických tržeb kolem 1,0 procenta, které jsou především ovlivněny nepříznivými tržními podmínkami souvisejícími s pandemií COVID-19.
Navzdory tomu, že dochází ke zpomalování na klíčových vyspělých trzích divize Laundry & Home Care, předběžné údaje pro tuto divizi naznačují silný růst organických tržeb v prvním čtvrtletí, a to o 3,5 procent.
Společnost Henkel poskytne další podrobnosti ve svém čtvrtletním výkazu pro první čtvrtletí roku 2021, který zveřejní 6. května 2021.
Více informací