Objevte značky našich obchodních divizí: Adhesive Technologies a Consumer Brands.
6. 10. 2022 Düsseldorf / Nemečko
Uvedením nové značky SalonLab&Me vlasové kosmetiky Schwarzkopf Professional společnost Henkel posouvá současný megatrend personalizace na novou úroveň, která spojuje odborné kadeřnické zkušenosti s digitální zákaznickou zkušeností. Zákaznice kadeřnických salonů mají nyní možnost získat hyperpersonalizované vlasové poradenství podle typu svých vlasů a kadeřnictví si mohou vyzkoušet nový byznys model. Nová produktová linie vlasové kosmetiky je dostupná prostřednictvím exkluzivního kadeřnického online obchodu, který je součástí rozrůstajícího se portfolia digitálních inovací společnosti Henkel.
Konzultace a poradenství o všech hypepersonalizovaných produktech jsou založeny na profesionální analýze vlasů, kterou pomocí aplikace SalonLab Smart Analyzer udělá kadeřnice pro každou zákaznici individuálně.
Společnosti Henkel se tak podařilo spojit profesionální osobní poradenství v kadeřnictví s pohodlím online nákupu do nového byznys modelu, který propojuje podnikatele a zákazníky (B2B2C).
„Spuštění tohoto průkopnického projektu, který spojuje neocenitelné zkušenosti vlasových profesionálů se špičkovými digitálními inovacemi, je skutečně vzrušující. Ve značce SalonLab&Me jsme vytvořili jedinečné propojení mezi fyzickým a digitálním světem, v jehož rámci kadeřnictví a jejich klientky získají to nejlepší z obou, a vdechli jsme život novému obchodnímu modelu: B2B2C,“ říká Friederika Murschenhofer, ředitelka digitálních inovací v divizi Henkel Beauty Care. „Nepřinášíme jen hyperpersonalizovaný produkt, ale korespondující digitální zkušenost včetně přístupu k online účtu SalonLab&Me, jehož prostřednictvím si zákaznice mohou koupit personalizované výrobky, které vyhovují jejich individuálním potřebám a představám.“
S využitím datové analýzy a inovací se divizi Henkel Beauty Care společně s digitální divizí Henkel dx podařilo vyvinout nový obchodní koncept, který společnosti umožnil uvést na trhu její první B2B2C značku profesionální vlasové kosmetiky SalonLab&Me. Nová produktová řada umožňuje kadeřnictvím a jejich zákaznicím prozkoumat možnosti hyperpersonalizované profesionální péče o vlasy a partnerským kadeřnictvím zároveň otevírá dveře do budoucnosti prodeje vlasové kosmetiky.
„SalonLab&Me je dalším logickým krokem, který navazuje na úspěch naší aplikace SalonLab&Smart Analyzer. Na základě pozitivních ohlasů od kadeřnických profesionálů i spotřebitelů jsme si rychle uvědomili, že nastal čas posunout personalizovanou péči o vlasy na vyšší úroveň. V SalonLab&Me se nám podařilo vytvořit značku, která přináší inovace nejen v segmentu personalizované péče o vlasy, ale díky svému jedinečnému byznys modelu i do celého odvětví,“ říká Stuart Hamid, generální manažer Henkel Beauty Care Professional pro Německo, Rakousko a Švýcarsko. „Našim zákaznicím nabízíme hyperpersonalizovanou profesionální péči o vlasy a zároveň podporujeme kadeřnictví, aby prozkoumala možnosti nové vzrušující a jedinečné podnikatelské příležitosti.“
Analytický nástroj SalonLab Smart Analyzer vznikl pod vedením vědců a odborníků z divize Henkel Beauty Care, kteří při jeho vývoji využili 120 let zkušeností, výzkumu a spotřebitelských informací v oblasti péče o vlasy a aplikaci dále vyvíjejí v úzké spolupráci s divizí Henkel dx. SalonLab Smart Analyzer umožňuje kadeřnicím doporučit výrobky a služby podle typu vlasů konkrétní zákaznice, které analyzuje až na molekulární úrovni. Špičkové řešení, které používá tzn. near-infrared technologii (využívající vlnové záření blízko infračerveného spektra), měří vnitřní kvalitu vlasů namísto analýzy jejich vnějšího vzhledu.
Kromě inovativních a vysoce výkonných produktů SalonLab&Me přináší partnerským kadeřnickým salonům exkluzivní nové řešení v oblasti elektronického obchodu. Zákaznice si mohou objednat výrobky SalonLab&Me prostřednictvím online obchodu, který je exkluzivně propojen s kadeřnictvím, které analyzovalo jejich vlasy, a tento salon zároveň získá provizi z každého nákupu, který učiní, bez ohledu na to, zda si své výrobky objednají přímo v kadeřnictví nebo online z pohodlí svého domova. Po přihlášení do online účtu na webové stránce SalonLab&Me si zákaznice navíc mohou zobrazit výsledky kvalitativní analýzy svých vlasů a historii nákupů, znovu si objednat produkty a přečíst si personalizované články s odbornými informacemi podle typu svých vlasů a vybraných produktů.
„Megatrendy personalizace a inovací s využitím dat se rychle rozvíjejí, Henkel proto pokračuje v práci na nových produktech, obchodních modelech a nápadech, jejichž výsledkem jsou smysluplná zákaznická zkušenost a inovace pro naše zákazníky a spotřebitele,“ říká vedoucí digitalizace a informatizace ve společnosti Henkel Michael Nilles. „Spuštěním značky SalonLab&Me posilujeme své možnosti a kapacity v segmentu D2C a spotřebitelům přinášíme přidanou hodnotu. Nová značka však přináší ještě více. Díky využití naší digitální obchodní platformy RAQN k posílení naší pozice v segmentu profesionální péče o vlasy jsme dokázali uvést do života nový obchodní model a posunuli jsme se o krok blíže budoucnosti vlasové kosmetiky.“
SalonLab&Me je první hyperpersonalizovaná řada vlasové kosmetiky exkluzivně dostupné v kadeřnických salonech, která spojuje pohodlí nákupu přes internet s holistickou zákaznickou zkušeností zákaznic kadeřnických salonů, a to vše ve čtyřech jednoduchých krocích:
1. Analýza SalonLab v kadeřnictví
2. Hyperpersonalizovaný produkt
3. Přizpůsobení
4. Platba a registrace
SalonLab&Me nabízí celý sortiment hyperpersonalizovaných balíčků vlasové kosmetiky přizpůsobené specifickým požadavkům zákaznice, které odpovídají jejímu typu vlasů a představám: